Sand Sea Resort

VDO

Kaart van Hotel

Choowap Sand Sea Resort Sand Sea Resort

7 10 1
1300

39 Moo 2 T. Ao Nang, A. Muang, Krabi 81000

locatie: Hotel in Railay

Sand Sea Resort is gelegen in Railay West side, direct aan het strand. Alle kamers zijn gebouwd langs de lijnen van kokosnoot boom. Een kamer is in principe uitgerust met gewone elektrische ventilator of airconditioning van enkele of dubbele slaapkamers. Ook levensmiddelen zijn verkrijgbaar in heerlijke typische Thaise, Chinese en westerse keuken met onze beste vriendelijk en b  lees meer.. 

Sand Sea Resort

kamer1



Please press "Bekijk de tarieven" button to check price of rooms.

why do you have to book with us?

type kamers


  • Junior Suite Cottage (Double) 48 sq.m.
  • Deluxe Bungalow 40 sq.m.
  • Grand Deluxe Building 48 sq.m.
Popup

Kamers:

Junior Suite Cottage (Double) 48 sq.m.

Grand Deluxe Building 48 sq.m.

Deluxe Bungalow 40 sq.m.

Faciliteiten:

Voorzieningen

  • gehandicaptenvoorzieningen

  • lift

  • VIP-kamervoorzieningen

  • familie kamer

  • vergaderfaciliteiten

  • restaurant

  • kluisje in de kamer

  • kapsalon

  • winkels

  • rokers

  • parkeerplaats

Sport en recreatie

  • bar / pub

  • fietsverhuur

  • coffeeshop

  • nachtclub

  • bar aan het zwembad

  • tuin

  • golfbaan (ter plaatse)

  • fitnessruimte

  • overdekt zwembad

  • jacuzzi

  • kids club

  • massage

  • buitenzwembad

  • zwembad (voor kinderen)

  • sauna

  • spa

  • squashbanen

  • stoombad

  • tennisbanen

  • casino

Diensten

  • 24-uurs roomservice

  • vervoer van/naar luchthaven

  • babysit

  • zakencentrum

  • conciërge

  • wasserij / stomerij

  • huisdieren toegestaan

  • rondleidingen

  • Wi-Fi in de openbare ruimtes

  • toegang tot internet - LAN

  • toegang tot internet - LAN (kosten)

  • Internet - draadloos (zonder kosten)

  • roomservice

All Reviews (12)

  Solo Travelers (4)
  Couples (7)
  Business Travelers (0)
  Families (1)
  Others (0)
Value of money
Location
Staff Performance
Hotel Condition/Cleanliness
Room Comfort/Standard
Food/Dining

7.1/10

from 12 reviews

Alvaro Daniel (10/10)

(Couples)

28 March 2017

To repeat as soon as possible Wonderful time in a extraordinary place

Aki Valtteri Rossi (8.6/10)

(Couples)

21 March 2017

Everything Ok

เมย์ (7.4/10)

(Couples)

30 March 2015

สถานที่พักสะดวกสบายพอสมควร สามารถเดินทางท่องเที่ยวตามเกาะอืิ่นๆ ได้ไม่ยากนัก

Ana María Membrillo .. (6.2/10)

(Families)

31 May 2014

Our room was very clean and just how we expected but service at the hotel restaurant is disappointed.

ใจปอง (7/10)

(Solo Travelers)

28 April 2014

ที่พักบรรยากาศสวย อาหารอร่อยมาก ชอบมากๆเลย

Nut (7/10)

(Solo Travelers)

5 September 2013

แซนด์ ซี รีสอร์ท เป็นรีสอร์ทติดหาดพอดีเลย ด้านหน้าฝั่งตะวันตก มองเห็นจุดชมวิวถือว่าเป็นจุดที่สวยหนึ่งของไร่เลย์ และยังฝั่งที่ชมพระอาทิตย์ตกยามเย็นด้วย รีสอร์ทนี้ มีสระว่ายน้ำ 2 สระและ ด้านหลังสามารถเดินทะลุไปฝั่งตะวันออกได้

Manuel (7.8/10)

(Couples)

9 August 2012

The hotel is located in very strategic location,We stay in the low season period so hotel do some construction for renovate and built new building.Good price, good location, nice smile staff.

Apichart (9/10)

(Solo Travelers)

28 July 2012

สวย ถูกและคุ้มที่สุดแล้ว ในฝั่งไร่เลย์ตะวันออกแล้วครับ

Joerg Handwerck (5/10)

(Couples)

8 June 2012

often very bad toilet smell around our bungalow!

Ingrid Karine Syvert.. (6.2/10)

(Couples)

29 May 2012

we experienced that the food we got on several ocationes were not hot, when we complained we got an attitude that it was our foult. This was only the waiters. The staff in the check in area were very nice, and the cleaning personal were also very nice. but the two times we ate dinner at your restaurant were enough to make us go someplace else to eat for the rest of our stay.ย But we did ejoy our stay at raily beach very much.

Antonio Cros Relano (8/10)

(Couples)

24 May 2012

It's long time since we were at your hotel to make this require, no, isn't it?

Laura Chan (2.8/10)

(Solo Travelers)

6 May 2012

The hotel manager was extremely rude, how can he justify by telling guests to check out if they are not happy

---- Gelieve in te loggen voordat herziening ----

Gebruikersnaam
wachtwoord

Ga naar boven

Popup